Regels

De regels van online winkelen van www.haircarepanda.nl

WANNEER U EEN CONTRACT WILT SLUITEN, LEES DE VOLGENDE VERORDENINGEN ZORGVULDIG DOOR. IN HET GEVAL VAN EVENTUELE VRAGEN OF ZORGEN, NEEM CONTACT MET ONS OP HET MAILADRES office@noblehealth.pl

Online-winkel www.haircarepanda.nl

Reglement

De Noble Health online winkel die actief is op www.HairCarePanda.pl wordt gerund door Noble Health in Radom (Polen)

KRS: 0000341010
NIP: 948-254-63-33
Regon: 141964846

Adresgegevens:
Noble Health Sp. z o.o. . na
Tytusa Chałubińskiego 9 lok 2,
02-004 Warszawa.

tel: (48) 670 28 87
fax: (22) 379 03 13
e-mail: office@noblehealth.pl

Bankgegevens: 
mBank S.A.
Rekeningnummer:
PLN: 83 1140 2020 0000 4874 1400 1002
EUR: PL 56 1140 2020 0000 4874 1400 1003
USD: PL 29 1140 2020 0000 4874 1400 1004
SWIFT: BREXPLPWXXX


§1. Algemene bepalingen

1. Noble Health verkoopt goederen via internet met behulp van het domein www.HairCarePanda.pl

2. Bestellingen in de winkel mogen alleen worden ingediend door personen die 18 jaar of met toestemming van een wettelijke voogd zijn.

3. Alle producten die worden aangeboden in de winkel zijn gloednieuw en hebben een fabrieksgarantie die van toepassing is in Polen.

4. Alle prijzen zijn brutoprijzen en zijn inclusief BTW.

5. De prijs die voor elk product wordt gegeven, is bindend vanaf het moment van bestelling tot uitvoering. De prijs bindt zowel de klant als de verkoper aan Noble Health

6. Bedrijf The Noble Health behoudt zich het recht voor om: de prijzen van aangeboden goederen te wijzigen, met uitsluiting van de in lid 1 bedoelde situatie 5, nieuwe producten introduceren in het aanbod, promotionele campagnes uitvoeren en annuleren en verkopen op de websites van de winkel of wijzigingen aanbrengen

7. Bewijs van aankoop (ontvangstbewijs of factuur) wordt afgegeven voor elke bestelling.

8. Het verkoopcontract wordt gesloten in overeenstemming met de Poolse wetgeving en in het Pools tussen de koper en de verkoper Noble Health. Consolidatie, beveiliging en toegang tot essentiële bepalingen van het gesloten contract vindt plaats door te drukken en de koper een btw-factuur of bestelling specificatie te verstrekken.

9. De koper kan bij het plaatsen van een bestelling de optie voor "periodieke verzending van het product" ("Abonnement") selecteren. Het abonnement houdt in dat een bestelling wordt geplaatst met een frequentie van één, twee of drie maanden voor betaling en verzending van producten, die automatisch wordt vernieuwd met de door de koper gekozen frequentie, zonder dat er nieuwe bestellingen hoeven te worden geplaatst.

10. Door het Abonnement te selecteren, stemt de koper in met de periodieke afschrijving door de betaaloperator van de productkosten die onderhevig zijn aan het Abonnement, plus de verzendkosten, van de creditcard van de koper. Het gedetailleerde betalingsproces wordt beschreven in de algemene voorwaarden van de betaaloperator.

11. De overige bepalingen van deze Verordening zijn van toepassing op het Abonnement. 


§2. Bestellingen en betalingen plaatsen

1. Om een verkoopovereenkomst via een online winkel te sluiten, gaat u naar www.HairCarePanda.pl, kiest u een product, neemt u verdere technische stappen op basis van de berichten die aan de koper worden getoond en de informatie die beschikbaar is op de website.

2. Bestellingen kunnen geplaatst worden door:

a) "winkelmandje" op de website van de winkel - 24 uur;

b) e-mail (voorkeur voor individuele bestellingen) - 24 uur;

c) het verzenden van een verzoek naar het adres office@noblehealth.pl - 24u;

d) telefonisch - tussen 8.30 en 16.30 uur vanaf maandag tot vrijdag.

3. De winkel bevestigt de ontvangst van de bestelling per e-mail of telefoon binnen 24 uur na ontvangst, met behoud van het recht om zich terug te trekken uit het verkoopcontract, binnen 5 werkdagen na de datum van bestelling door de koper.

4. De aanvaarding van de bestelling door de winkel begint na bevestiging van de gegevens van de koper en: in geval van bestellingen te betalen bij levering - na ontvangst van informatie over de bestelling in geval van bestellingen betaald via overschrijving - na ontvangst van de betaling op de bankrekening.

5. De koper kan de volgende betaalmethoden kiezen voor bestelde goederen:
a) bij aflevering in Polen: onder rembours of bankoverschrijving;
b) bij levering buiten Polen: bankoverschrijving.

6. Als na het plaatsen van een bestelling blijkt dat het bestelde product momenteel niet beschikbaar is, wordt de koper hiervan onmiddellijk per e-mail of telefonisch op de hoogte gesteld. In geval van een dergelijke situatie, beslist de koper om het uit te voeren (verlenging van de wachttijd of annulering van de bestelling).

7. De koper kan de bestelling annuleren of deze alleen wijzigen totdat deze is verzonden.

8. Het moment van bevestiging per telefoon of e-mail van het plaatsen van een bestelling door Noble Health is de laatste mogelijkheid om onjuist verstrekte persoonlijke gegevens te corrigeren of ten onrechte een bestelling door de koper te plaatsen.

9. Als er onjuiste gegevens beschikbaar zijn op het fiscaal attest of de factuur, moet de koper een correctienota uitgeven in overeenstemming met de Regeling van de minister van Financiën. Het is niet mogelijk om de gegevens van de koper volledig te wijzigen.

10. In het geval van bestellingen van meer dan EUR 300 of producten geïmporteerd in een individuele bestelling, heeft de winkel het recht om de uitvoering van de bestelling afhankelijk te maken van het voorschot van de koper.


§3. Kosten en levertijd

1. De winkel bezorgt pakketten aan de koper via het Poolse post- en koeriersbedrijf

2. De winkel staat persoonlijk onthaal van bestellingen niet toe.

3. Zendingen worden afgeleverd in Polen en andere landen van de Europese Unie (extra kosten voor internationale zendingen).

4. De koper is verplicht om de bestelde goederen af te halen en de verschuldigde bedragen voor bestelde goederen te betalen in overeenstemming met de gekozen betaalmethode.


§4. Klachten en retouren

1. Een beschadigd of defect product moet naar het adres van Noble Health worden gestuurd met het opschrift "Reclamatie".

2. De kosten van de geretourneerde goederen worden door de winkel geretourneerd na ontvangst van het pakket en positieve beoordeling van de klacht. Alle klachten worden binnen 2 werkdagen na ontvangst behandeld. Het beschadigde product zal worden omgeruild voor de volledige waarde. Als het niet mogelijk is om te vervangen, retourneert de winkel het equivalent van de productprijs en verzending aan de koper of biedt een ander product aan.

3. De koper kan zich terugtrekken uit het contract en het gekochte product zonder opgave van redenen annuleren binnen 14 dagen na de datum van levering van het pakket, inclusief op basis van een kant-en-klare sjabloonverklaring van terugtrekking uit het contract. Samen met het geretourneerde product moet u een verklaring van terugtrekking uit het contract overleggen. De winkel garandeert binnen tien werkdagen dat het bedrag gelijk is aan de prijs van de goederen via een bankoverschrijving op de door de koper aangegeven rekening, samen met alle betalingen, inclusief de kosten voor het afleveren van het artikel, op voorwaarde dat de koper een andere manier heeft gekozen dan de goedkoopste manier van bezorgen die door de winkel wordt aangeboden, alleen de kosten van de goedkoopste gewone bezorgmethode worden aan de koper terugbetaald.

§5. Privacybeleid en bescherming van persoonsgegevens

In overeenstemming met art. 13 lid 1 en lid 2 van de Verordening (EU) 2016/679 van het Europees Parlement en de Raad van 27 april 2016 betreffende de bescherming van natuurlijke personen in verband met de verwerking van persoonsgegevens en betreffende het vrije verkeer van die gegevens en tot intrekking van Richtlijn 95/46/EG (algemene verordening gegevensbescherming verder AVG te noemen) informeren wij dat:

1. De beheerder van de persoonlijke gegevens van de Koper is Noble Health sp. z o.o. met zetel te Warszawa, Noble Health Sp. z o.o. . na
Tytusa Chałubińskiego 9 lok 2, 02-004 Warszawa. ingeschreven in het ondernemersregister gevoerd door Sąd Rejonowy voor de hoofdstaat Warszawa, XIV Wydział Gospodarczy onder het nummer KRS 0000341010 REGON: 141964846, NIP: 9482546333. Contact met de persoon die toezicht houdt op de verwerking van persoonsgegevens in de organisatie van de beheerder is mogelijk via e-mail: office@noblehealth.pl

2. Persoonsgegevens van de Koper worden verwerkt in overeenstemming met de voorschriften inzake bescherming van persoonsgegevens, het geïmplementeerde Privacybeleid, voor zover nodig om de inhoud van de overeenkomst vast te stellen, te wijzigen of te ontbinden en voor de juiste uitvoering van de elektronisch geleverde diensten, voor zover nodig om rechtmatige belangen (rechtmatige doeleinden) te realiseren en de verwerking schendt de rechten en vrijheden van de betrokkene niet, evenals en voor zover de omvang en het doel met de door de Koper geuite toestemming overeenstemt, bv. als hij zich voor de nieuwsbrief heeft ingeschreven.

3. De ontvangers van de persoonlijke gegevens van de Koper zijn de afdelingen boekhouding, logistiek (inclusief koeriersbedrijven) en marketing.

4. De persoonsgegevens van de Koper worden niet aan een derde land/ internationale organisatie doorgegeven

5. De persoonsgegevens van de Koper worden in de overeenkomstduur en na de uitvoering ervan of intrekking van de toestemming alleen in het kader van de mogelijke claims voor de rechtbank bewaard of wanneer de nationale of EU-regelgeving of internationaal recht ons tot bewaring van de gegevens verplichten. De beheerder heeft het recht om persoonsgegevens van de koper aan de door de toepasselijke wetgeving gemachtigde entiteiten (aan de wetshandhavingsinstanties) te verstrekken.

6. De koper heeft het recht op toegang tot de inhoud van zijn gegevens en de mogelijkheid om deze te corrigeren, evenals heeft hij het recht zijn toestemming voor de verwerking van deze gegevens op willekeurig moment in te trekken zonder afbreuk te doen aan de wettigheid van de verwerking.

7. De Koper heeft het recht om een klacht bij Urząd Ochrony Danych Osobowych [Bureau voor Persoonsgegevensbescherming] in te dienen wanneer hij van mening is dat de verwerking van persoonsgegevens betreffende de Koper in strijd met de bepalingen van AVG is.

8. het verstrekken van de persoonsgegevens door de Koper is een voorwaarde voor het sluiten van de overeenkomst. De koper is verplicht om deze te verstrekken en het gevolg van het niet verstrekken van persoonsgegevens is de onmogelijkheid om de overeenkomst te sluiten en uit te voeren.

9. De persoonsgegevens van de Koper worden niet automatisch verwerkt ook in de vorm van profilering.

10. De beheerder heeft pseudoniem toegepast, gegevensversleuteling geïmplementeerd en toegangscontrole ingevoerd waardoor de gevolgen van mogelijke inbreuken op de gegevensbeveiliging worden geminimaliseerd. De persoonsgegevens worden enkel door personen bevoegd door de beheerder of verwerker verwerkt, met wie de beheerder nauw samenwerkt.

11. Noble Health gebruikt cookies. Deze bestanden worden via onze server op de computer van de Koper opgeslagen en geven statistische gegevens over zijn activiteiten om ons aanbod op zijn individuele behoeften en voorkeuren te kunnen afstemmen. De Koper kan op elk moment in zijn browser de mogelijkheid uitschakelen om cookies te accepteren. Meer informatie over cookies is beschikbaar op http://wszystkoociasteczkach.pl


§6. Slotbepalingen

1. Alle informatie, productfoto's en handelsmerken van fabrikanten zijn auteursrechtelijk beschermd. Het is verboden om ze te kopiëren en verspreiden, ze te gebruiken voor commerciële doeleinden of presentaties zonder de toestemming van de eigenaars.

2. Alle geschilpunten worden beslecht door minnelijke partijen, en in het geval dat een dergelijke overeenkomst niet mogelijk zou zijn, zal het geschil worden beslecht door de bevoegde gewone rechtbank.

3. Consumenten hebben ook de mogelijkheid om geschillen elektronisch op te lossen via het ODR-platform (online dispute resolution), dat beschikbaar is op http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

4. Het plaatsen van een bestelling betekent acceptatie van de bepalingen van dit Reglement.

5. De informatie op de website www.HairCarePanda.pl vormt geen aanbod in de zin van het Burgerlijk Wetboek.

6. Op zaken die niet vallen onder de voorschriften, zijn de bepalingen van de wet op het aanbieden van elektronische diensten, de wet op de consumentenrechten, de wet op de bescherming van persoonsgegevens, de wet op auteursrechten en naburige rechten, het burgerlijk wetboek en andere dwingende bepalingen van de Poolse wet van toepassing.

7. De zorg voor de rechten van de consument is een van de prioriteiten van Noble Health, en daarom is het niet de bedoeling dat de bepalingen van deze voorschriften rechten van consumenten uitsluiten of beperken op basis van absoluut bindende bepalingen van de wet, en eventuele twijfels moeten worden uitgelegd ten gunste van de consument. In het geval van een mogelijke niet-naleving van de bepalingen van dit Reglement met de bovengenoemde bepalingen, hebben de bepalingen van de Wet op de consumentenrechten de overhand en moeten deze worden toegepast.


MODEL VORM VAN INTREKKING VAN DE OVEREENKOMST

(dit formulier moet alleen worden ingevuld en teruggestuurd als u zich uit het contract wilt terugtrekken)

– Geadresseerde [hier moet de handelaar de naam van de onderneming, volledig postadres en, indien beschikbaar, faxnummer en e-mailadres invullen]

– Ik / wij (*) te geven mee dat / te informeren (*) mijn / onze terugtrekking uit het contract van de verkoop van de volgende zaken (*) contract voor de levering van de volgende items (*) contract voor het werk bestaat uit het uitvoeren van de volgende zaken (*) / levering van de volgende diensten

– Datum van afsluiting van het contract (*) / ontvangstbewijs (*)

– Naam en voornaam van de consument (en)

– Adres van de consument (en)

– Handtekening van de consument (en) (alleen als het formulier in papieren versie wordt verstuurd)

– Datum

(*) Onnodig


KLACHTENFORMULIER (MODEL)

Plaats.................................. Datum.....................................

Model of beschrijving van het geadverteerde product ................................................................................................

Ontvangst- / factuurnummer .....................................................................................................................

Gegevens van de adverteerder::

Voornaam Achternaam .......................................................................................................................................

Adres ......................................................................................................................................................

Gebruikersnaam (login) ........................................................................................................

Telefoonnummer ...............................................................................................................................

E-mail adres ..........................................................................................................................................

Kennisgeving van de klacht:

Beschrijving van de reclamatie ..........................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................


Handtekening

....................................

❤ Hair Care Pana houdt van gummies en van koekjes ❤
Word ook verliefd ;)

Deze site maakt gebruik van cookies. Door te blijven om de inhoud van de pagina te bladeren gaat u akkoord met het privacybeleid.

Geauthoriseerd account:  amazon 

Werkt Hair Care Panda Vegan Gummies echt?

Tuurlijk. Het is hetzelfde als vragen, en je wilt mooi en gezond haar te hebben?

Hoe werkt de magische combinatie van ingrediënten Panda Vegan Hair Care Gummies?

Elk ingrediënt in de VEGAN SUPER Biotin Complex ™ -formule is uitermate belangrijk. Iedereen is attent om de conditie van je haar te verbeteren. Biotine helpt om gezond haar en huid te behouden. Niacine helpt een gezonde huid te behouden. Vitamine B6 draagt bij tot de regulatie van hormonale activiteit. Vitamine A helpt een gezonde huid te behouden. Selenium helpt je haar gezond te houden. Vitamine E helpt de cellen te beschermen tegen oxidatieve stress. Zink helpt gezond haar, huid en nagels te behouden. Pantotheenzuur draagt bij aan de juiste synthese van vitamine D. Vitamine B12 helpt om vermoeidheid en vermoeidheid te verminderen. Thiamine helpt bij het goed functioneren van het hart.

Hoe Hair Care Panda Vegan Gummies te gebruiken?

We weten dat de heerlijke smaak van Hair Care Panda Vegan Gummies het plezier is om ze te eten, maar we raden je aan jezelf te beperken tot 2 stukken gelei per dag. Eet ze als gewone gelei, het is het beste om het eerder grondig te kauwen. En dat is alles! Geen drinkwater, problemen met een ongemakkelijke capsule of tablet!

Hoe bewaart u Panda Vegan Hair Care Gummies?

Hair Care Panda Vegan Gummies is buitengewoon en heeft een goede behandeling nodig. Stel het product niet bloot aan zonlicht. Bewaar de verpakking op een beschermde plaats (bijvoorbeeld in een kast) op kamertemperatuur. Gelei houden niet van te hoge temperaturen, vitaminen en mineralen ook niet . Let ook op de jongste fijnproevers - dieetsupplementen moeten worden bewaard op een manier die niet beschikbaar is voor jonge kinderen.

Hoeveel magische jellybeans zal ik vinden in het Hair Care Panda Vegan Gummies verpakking?

In één verpakking Hair Care Panda Vegan Gummies vind je ongeveer 60 magische jellies, het nettogewicht is 300 gram.

Is Hair Care Panda geschikt voor kinderen?

We weten dat een smakelijk uiterlijk en smaak kleine fijnproevers zullen verleiden, maar Hair Care Panda Vegan Gummies is een product voor volwassenen vanwege het hoge gehalte aan actieve ingrediënten.

Welke ingrediënten vind ik in Hair Care Panda Vegan Gummies?

Ingrediënten: glucosestroop, suiker, gemodificeerd tapiocazetmeel, gemodificeerd aardappelzetmeel, vitamine- en mineralenmengsel (zinkgluconaat, DL-alfa-tocoferylacetaat, nicotinezuuramide, calcium-D-pantothenaat, retinylacetaat, natriumselenaat, cyanocobalamine) D-biotine, pyridoxine hydrochloride, thiamine mononitraat, pteroylmonoglutaminezuur); zuur: citroenzuur, zuurteregelaar: natriumcitraat, aroma's, kleur: titaandioxide, groente- en fruitconcentraten: tomaat, radijs, appel, pompoen

Nutraceutical wat betekent het?

Nutraceutical het klinkt alleen gevaarlijk;) Het is een voedingssupplement dat dankzij de minerale ingrediënten en vitaminen een effect heeft voor de goede werking van het lichaam ondersteunt, inclusief haarverzorging.

Ładowanie...
toevoegen
product